Manj mesa za daljše življenje
vir: pliva, 30.01.2007
Meso je glavni vir beljakovin. Je morda njegovo uživanje povezano z dolžino življenja?
Analiza šestih predhodnih raziskav, objavljena v reviji American Journal of Clinical Nutrition, je pokazala, da uživanje manjših količin mesa - na primer manj kot enkrat tedensko - podaljša življenje.
Štiri raziskave od šestih so uspele dokazati, da je uživanje majhnih količin mesa povezano z manjšo umrljivostjo, dve raziskavi pa te povezave nista uspeli odkriti.
Uživanje prehrane z malo mesa, daljše od 20 let, naj bi življenje podaljšalo za 3,6 leta. Zaščitni učinek take prehrane je zbledel šele v devetem desetletju življenja.
