zdravje > raziskave in novice

Alkohol in revmatoidni artritis

Ženske, ki so v zadnjih desetih letih popile več kot tri enote alkohola na dan, so imele polovico nižje tveganja obolenja za revmatoidnim artritisom, kaže nova raziskava.

Piše: bambino.si



Znanstveniki poudarjajo, da je bilo vseeno katero alkoholno pijačo so sodelujoče uživale.

Rezultate, ki jih je objavil British Medical Journal temeljijo na podatkih okoli 34.000 prostovoljk rojenih med leti 1914 in 1948.

Številne predhodne raziskave so že pokazale pozitivne učinke zmernega uživanja alkoholnih pijač.

Revmatoidni artritis pogosteje prizadene ženske, znani dejavniki tveganja pa so družinska anamneza bolezni in kajenje.

Znanstveniki verjamejo, da lahko majhne količine zaužitega alkohola ublažijo napade imunskega sistema na tkiva organizma, ter privedejo do manjše proizvodnje proteinov vključenih v vnetne procese povezane z revmatoidnim artritisom.

Sorodni tagi
Sorodni članki
Komentarji