Borovnice za spomin
J. R. , 26.01.2010
Rezultati testiranja v ZDA kažejo, da je uživanje borovnic pri starejših ljudeh povezano z boljšimi rezultati na spominskih testih.

Journal of Agricultural and Food Chemistry je objavil rezultate raziskave pri anketirancih starejših od sedemdeset let. V obdobju dveh mesecev so preizkušali učinek uživanja borovnic.
Znanstveniki so v obzir vzeli vse dejavnike, ki vplivajo na spominske sposobnosti starejši ljudi, vendar so imele borovnice še naprej pomemben vpliv na upočasnitev nevrodegenerativnih procesov pri anketirancih.
V septembru smo že objavili rezultate raziskave, ki pravi, da je redno uživanje borovnic povezano z blaženjem posledic prekomerne telesne teže in diabetesa.
