Če živite z otroki, statistično pojeste več maščob
vir: rtv.slo, 04.01.2007
Raziskovalci univerze v Michiganu so odkrili, da odrasli, ki živijo z otroki, pojejo za kar eno pico več maščob na teden
Študija je pokazala, da ti ljudje na splošno pojejo več hrane in prigrizkov z visoko vsebnostjo maščob.
"Takšen način prehranjevanja je najbolj povezan s pomanjkanjem časa in z oglaševanjem. Starši mastne prigrizke kupijo za svoje otroke, ko pa so mastni zalogajčki enkrat doma, se tudi sami ne morejo upreti skušnjavi," je povedala Helena Laroche, raziskovalka univerze v Iowi.
Čeprav je raziskava zajela kar 6.600 odraslih ljudi, znanstveniki opozarjajo, da bodo za natančno opredelitev vzrokov, zakaj ljudje, ki živijo z otroki, pojejo več mastne hrane, potrebne še dodatne raziskave.
