Čokolada in holesterol

J.R., 04.06.2010

Uživanje manjše količine čokolade lahko pri določenih ljudeh zniža koncentracijo alkohola v krvi, nakazuje analiza rezultatov osmih predhodnih raziskav

img


Raziskava kitajskih znanstvenikov, ki so jo objavili v American Journal of Clinical Nutrtion kaže, da čokolada pomaga samo ljudem s prisotnimi faktorji tveganja za nastanek srčnih bolezni.


Potrdili so, da uživanje manjše količine kakava (okoli 260mg antioksidantov iz skupine polifenolov) v povprečju za 6 mg/dl zniža koncentracijo t.i. slabega holesterola (LDL).


35g čokolada vsebuje okoli 300mg polifenolov, dodajajo znanstveniki.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!