Čokolada zdravju prijazno živilo

J.R., 31.03.2010

Košček čokolade na dan, priporočljiva je čokolada z visoko vsebnostjo kakava, pomaga pri zniževanju arterijskega krvnega tla in tveganja srčnih bolezni, kaže nemška raziskava.

img


Na svoji spletni strani je raziskavo objavil European Heart Journal.


V dokaz blagodejnega delovanja čokolade so strokovnjaki več kot deset let klinično spremljali 19.357 odraslih ljudi, starih od 35 do 65 let. Upoštevali so tudi njihov stil življenja in vsesplošne življenjske navade.


Ljudje, ki so dnevno zaužili vsaj 7,5 grama čokolade, so imeli v primerjavi s tistimi, ki so pojedli manj kot 1,7g čokolade na dan,v povprečju za 39% nižje tveganje za srčno in možgansko kap.


Blagodejne učinke na krvni tlak in zdravje srca pripisujejo flavonolom v čokoladah z visokim deležem kakava.


Glede na to, da čokolada tudi dviguje razpoloženje vedite, da se v 100 gramih skriva kar 500 kalorij, opozarja Frank Ruschitzka iz Evropskega kardiološkega društva s sedežem v Švici.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!