Črna čokolada za zdravo srce

J.R., 10.04.2011

Raziskava University of Texas je potrdila, da lahko antioksidanti v kakavu in črni čokoladi znižajo visoki krvni tlak in previsoko koncentracijo t.i. slabega holesterola v krvi.

img


Poleg tega so flavonoidi iz skupine polifenolov povezani z višjo koncentracijo t.i. dobrega holesterola (HDL), ter z izboljšanjem zdravja krvnih žil in preventivo pred razvojem diabetesa tipa 2.


Znanstveniki kljub temu opozarjajo, da čokolada vsebuje veliko maščob in kalorij, zato lahko prepogosto uživanje poveča verjetnost za prekomerno telesno težo.


V njihovi raziskavi je sodelovalo 2.575 prostovoljcev.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!