Delovanje omega-3 maščobnih kislin
J.R., 07.09.2010
Testiranje ne miših je pokazalo, da lahko omega-3 maščobne kisline reducirajo vnetne procese, ki privedejo do diabetesa, so objavili raziskovalci iz University of California.

Čeprav so številne predhodne raziskave kazale na pozitiven efekt omega-3 maščobnih kislin, ni bil znan mehanizem, ki bi ta efekt pojasnil.
Raziskava je pokazala, da omega-3 maščobne kisline delujejo na celični receptor z imenom GPR120. Aktiviranje tega receptorja blokira vnetne procese.
Znano je, da lahko kronično vnetje privede do rezistence na inzulin, nato pa do diabetesa tipa 2, piše revija Cell.
Raziskovalci poudarjajo, da lahko rezultati pripomorejo tudi v preventivi drugih bolezni povezanih z vnetnimi procesi, vključno z rakom in kardiovaskularnimi boleznimi.
