Dojeni otroci in šolski uspeh
J.R., 22.12.2010
Raziskava na University of Western Australia kaže, da imajo dlje dojeni otroci boljše rezultate pri branju in matematiki.

V raziskavi je sodelovalo 2868 desetletnikov.
Pozitivni vplivi dojenja v korelaciji s šolskim uspehom je bila najbolj vidna pri dečkih, ki so bili dojeni vsaj šest mesecev, poudarjajo znanstveniki.
Znano je, da imajo dojeni otroci nižje tveganje za infekcije dihalnih poti, gastroenteritis, astmo, levkemijo, diabetes, sindrom nenadne smrti v zibelki in povišane koncentracije holesterola v krvi, piše revija Pediatrics.
