Dojenje preprečuje diabetes
J.R., 02.04.2010
Ženske v srednjih in zrelih letih, ki so dojile svoje otroke, imajo nižje tveganje obolevanja za diabetesom tipa 2, nakazuje raziskava avstralskih znanstvenikov iz University of Western Sydney.

Strokovna revija Diabetes Care je objavila podatke 53.276 žensk starejših od 45 let.
V povprečju so imele »dojilje« 14% nižjo verjetnost za diabetes tipa 2.
Raziskava je pokazala, da je tveganje enako pri ženskah, ki nimajo otrok. Zbrani podatki kažejo, da ženskam, ki so rodile a ne dojile, v primerjavi s tistimi brez otrok, grozi za 50% višje tveganje za nastanek diabetesa tipa 2.
Po besedah raziskovalcev je moč dobljene rezultate pojasniti s hormonskimi spremembami povezanimi z dojenjem na proces predelave sladkorja v organizmu.
