Dojenje zmanjšuje tveganje za raka na dojkah
Rainer Jure, 12.08.2009
Ženske, ki so dojile svoje otroke, ne glede na družinsko zgodovino bolezni, imajo pred menopavzo nižje tveganje za nastanek raka na dojkah.

Revija Arcghives of Internal Medicine je objavila, da je bilo dojenje pri kandidatkah z dedno zasnovo bolezni, povezano s kar 59% nižjim tveganjem za razvoj tega tipa karcinoma.
V raziskavo je bilo vključenih kar 60.000 žensk.
Znanstvenik iz University of North Carolina opozarjajo, da je bilo manjše tveganje izrazitejše pri materah, ki so dojile najmanj tri mesece.
Predhodne raziskave so že pokazale, da je dojenje povezano z manjšim tveganjem za nastanek kardiovaskularnih bolezni in diabetesa.
