Glasba pomaga prezgodaj rojenim otrokom
J. R. , 01.06.2009
Raziskava, ki so jo izvedli v kanadskih bolnišnicah kaže, da poslušanje glasbe pospeši rast in razvoj pri prezgodaj rojenih otrocih.

Strokovna revija Archives of Disease in Childhood je objavila, da so pri prezgodaj rojeni otroci, ki so poslušali glasbo hitreje pridobivali telesno težo, pri njih pa so zabeležili tudi manjše bolečine, ter povečan apetit.
Glasba je bila povezana s splošno umirjenostjo, ter boljšim delovanjem srca in pljuč pri otrocih, poročajo znanstveniki iz University of Alberta.
Rezultati raziskave temeljijo na analizi devetih predhodnih raziskavah.
