Govorni razvoj in vitamin D

J.R., 20.02.2012

Otroci mater, katerih organizem v nosečnosti je podhranjen z vitaminom D, bodo imeli težave z govornim razvojem, je pokazala avstralska raziskava.




img


Čeprav raziskava objavljena v reviji Pediatrics ni pokazala neposredno povezavo med vitaminom D in govornim razvojem, so znanstveniki izjavili, da je nakazala na verjetnost, ki zahteva večjo pozornost.


Predhodne raziskave so pokazale, da je nizka vsebnost vitamina D med nosečnostjo povezana z razvojem otroškega okostja, astme in slabšo rastjo, je izjavil avtor raziskave Andrew Whitehouse iz University of Western Australia.


»Učinki nižje koncentracije vitamina D pri materah in razvojem ploda še niso v popolnosti razjasnjene,« je še dodal.


Whitehouse je s svojimi sodelavci dvajset let meril koncentracijo vitamnina D pri več kot 700 nosečnicah v sredini nosečnosti. Kasneje so želeli potrditi povezavo med prisotnostjo vitamina D in kasnejšim govornim razvojem otroka.


Pet in deset let kasneje so preverjali otroke in ugotovili, da so imeli otroci mater z nižjo koncentracijo vitamina D v nosečnosti, večje težave z govornim razvojem.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!