Iskali ste po nizu
Prehrana otrok in mladostnikov
Najdeno 1411 zadetkov
Prikaz 1 od 142 strani
Tušmobil podpisal Kodeks o zaščiti otrok in mladostnikov
Tretji največji slovenski mobilni operater Tušmobil je danes s podpisom Kodeksa o varnejši rabi mobilnih telefonov podprl zaščito otrok in mladostnikov pred škodljivimi vsebinami. V Tušmobilu so že do zdaj tovrstni zaščiti namenjali posebno pozornost, zdaj pa bodo osveščanje še povečali in ga z apeli razširili tudi na druge ponudnike mobilnih vsebin.
http://www.bambino.si/dom_in_druzina/starsevske_pravice/ostalo/tusmobil_podpisal_kodeks_o_zasciti_otrok_in_mladostnikovZakaj mladostniki ne uporabljajo kondomov?
Bistveni so družbeni in kulturni dejavniki, ne pa nedostopnost ali neznanje.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/zdravo_zivljenje/nasveti/zakaj_mladostniki_ne_uporabljajo_kondomovNezdrava prehrana v nosečnosti lahko škoduje otroku
Ženske, ki v nosečnosti in v času dojenja uživajo nekvalitetno hrano, tvegajo dolgoročne škodljive vplive na zdravje svojih otrok.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/nezdrava_prehrana_v_nosecnosti_lahko_skoduje_otPrehrana vpliva na kakovost sperme
Prehrana, bogata z vitaminom B9, zmanjšuje možnost za nastanek neustreznih spermijev, ki lahko pripeljejo do spočetja otrok z genetskimi okvarami.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/mosko_zdravje/prehrana_vpliva_na_kakovost_spermeSredozemska prehrana za čile možgane
Raziskava na Rush University v Chicagu sugerira, da je sredozemska prehrana, v starejši starostni dobi, povezana s počasnejšim slabljenjem mentalnih sposobnosti.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/sredozemska_prehrana_za_cile_mozganPomen prehrane takoj po rojstvu otroka
Prehrana v prvih nekaj tednih življenja ima močan vpliv na razvoj dojenčkovega uma, je pokazala raziskava britanskih zdravnikov.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/novorojencek_in_dojencek/zdravje_in_varnost/pomen_prehrane_takoj_po_rojstvPrehrana očetov in diabetes otrok
Otroke očetov, ki se pogosto prehranjujejo z zelo mastno hrano, pogosteje prizadene diabetes, sugerira raziskava avstralskih znanstvenikov iz University of New South Wales.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/prehrana_ocetov_in_diabetes_otrokPrehrana v nosečnosti vplivna na diabetes tip 2
Britanski znanstveniki verjamejo, da so odkrili mehanizem, ki pojasnjuje, zakaj lahko nekakovostna prehrana v nosečnosti, poveča tveganje za razvoj diabetesa pri otrocih.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_v_nosecnosti_vplivna_na_dZdrava prehrana v času nosečnosti
Primerna prehrana med nosečnostjo je eden najpomembnejših prispevkov matere k otrokovemu zdravju. Knjiga izpod peresa vodilne strokovnjakinje za nosečniško prehrano Fione Wilcock nas odreši skrbi nad tem, kaj jesti v tem prelomnem obdobju.
http://www.bambino.si/dom_in_druzina/knjizna_polica/2009-01-07_zalozba_ucila/zdrava_prehrana_v_casu_nosecnostiV času tridnevnega srečanja G8 bo na svetu umrlo 75.000 otrok
V času tridnevnega srečanja osmih najbolj razvitih držav, ki se je v sredo pričelo v italijanskem mestu L'Aquila, bo na svetu umrlo več kot 75.000 otrok, opozarja organizacija Save the Children.
http://www.bambino.si/dom_in_druzina/starsevske_pravice/ostalo/v_casu_tridnevnega_srecanja_g8_bo_na_svetu_umrlo_75000_otr



