Iskali ste po nizu
nosečnost
Najdeno 633 zadetkov
Prikaz 19 od 64 strani
Nosečnice, izogibajte se UV žarkom
V nosečnosti se je najbolje izogibati močnemu ultravijoličnemu sevanju, poroča nemška zdravniška zbornica.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnica_in_zdravje/nosecnice_izogibajte_se_uv_zarkomPosledice depresij v nosečnosti
Nekatere negativne učinki v zgodnjem razvoju otroka, ki so jih do sedaj pripisovali poporodni depresiji, lahko pripisujemo depresiji matere v nosečnosti.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/posledice_depresij_v_nosecnostiDiabetes povečuje tveganje za razvoj prirojenih napak
Analiza 401.149 nosečnosti, ki so jo izvedli britanski znanstveniki iz Newcastle University je pokazala, da je tveganje prirojenih napak pri otrocih katere matere imajo diabetes, štirikrat višje.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/diabetes_povecuje_tveganje_za_razvPo dvakratnih četverčkih rodila dvojčke
Dale Chalk je leta 2004 rodila četverčke, leto dni kasneje pa se je »paket« ponovil. Avstralki in njenemu možu se je skupaj rodilo 11 otrok.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/po_dvakratnih_cetverckih_rodila_dvEU: Kmalu zdravljenje z matičnimi celicami
Evropska agencija za zdravila (European Medicines Agency – EMEA) pričakuje do konca leta uporabno dovoljenje za prve regenerativne terapije, ki temeljijo na matičnih celicah.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/maticne_celice/eu_kmalu_zdravljenje_z_maticnimi_celicamiPrehrana med nosečnostjo lahko spremeni DNK zarodka
Britanska raziskava je pokazala, da lahko prehrana med nosečnostjo spremeni DNK njenega otroka in poveča tveganje za prekomerno telesno težo.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_med_nosecnostjo_lahko_sprAlkohol v nosečnosti povečuje tveganje levkemije pri otrocih
Matere, ki so se v nosečnosti prepuščale uživanju alkoholnih pijač, pri svojih otrocih tvegajo obolevanje za akutno mieloično levkemijo (AML), je pokazala raziskava v Franciji.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/alkohol_v_nosecnosti_povecuje_tvegZ raziskavo so znanstveniki iz University of Cambridge potrdili, da je moč s pomočjo t.i. umetno trebušno slinavko pri otrocih z diabetesom tip 1, regulirati koncentracijo sladkorja v krvi.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/umetna_trebusna_slinavkaSladkarije povzročajo depresijo
Že smo pisali o raziskavi, ki je potrdila vez med uživanjem sladkarij v otroštvu in razvoju agresije, zadnja raziskava ameriških znanstvenikov pa sugerira na povezavo med uživanjem sladkarij v otroštvu in razvojem depresije v odrasli dobi, ter težav s prekomernim uživanjem alkoholnih pijač.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/sladkarije_povzrocajo_depresijoNosečnice na dieti tvegajo zdravje otroka
Ženske, ki so v času nosečnosti držale dieto, tvegajo motnje pri razvoju otroka, odkrivajo znanstveniki.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/nosecnice_na_dieti_tvegajo_zdravje_otroka



