Iskali ste po nizu

novorojenček in pitje

 

Najdeno 179 zadetkov

Prikaz 1 od 18  strani

Kofein in dehidracija

Smatralo se je, da pitje napitkov, ki vsebujejo kofein, zaradi učinka povečanega izločanja vode iz telesa, vodijo v dehidracijo.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/kofein_in_dehidracija

Kaj zmore novorojenček?

Novorojenčki so za hrano in toploto povsem odvisni od odraslih, kjub temu lahko samostojno dihajo, z jokom pritegnejo pozornost, prijemljejo s prstki na rokah in nogah, od blizu vidijo vaš obraz, slišijo in morda razlikujejo vaš in partnerjev glas. Niso pa zmožni nadzorovati svojih telednih funkcij.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsi/dojencek/dojencek_in_nega/kaj_zmore_novorojencek

Novorojenček: Uravnavanje telesne temperature

Novorojenčkova sposobnost vzdrževanja telesne temperature je mnogo manjša kot pri odraslem, kar je še posebno izrazito pri nedonošenčkih (zaradi tanke kože in revnega podkožnega maščevja je toplotna izolacija površine telesa zelo pomanjkljiva).

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsi/dojencek/dojencek_in_nega/novorojencek_uravnavanje_telesne_temperature

Kava in diabetes

Pitje kave lahko zniža tveganje za diabetes, njen pozitiven učinek pa je najbolj izrazit v kombinaciji s kosilom, objavljajo brazilski znanstveniki iz univerze v Sao Paulu.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/kava_in_diabetes

Pitje kave zmanjšuje tveganje za rak jajčnikov

Raziskava znanstvenikov z Univerze Harvard kaže, da lahko uživanje kofeina zmanjša tveganje za razvoj raka jajčnikov.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/pitje_kave_zmanjsuje_tveganje_za_ra

Vroč čaj povezujejo z rakom

Raziskava iranskih znanstvenikov sugerira, da je lahko vsakodnevno pitje vročega čaja povezano z večjim tveganjem obolevanja za rakom na požiralniku.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/vroc_caj_povezujejo_z_rakom

V Connecticutu rojen dojenček velikan

Norwich - Novopečena mamica iz Connecticuta je bila precej presenečena, ko je pred kratkim povsem nepričakovano podrla svojevrsten rekord - njen novorojenček je namreč največji dojenček, ki se je kdajkoli rodil v ZDA.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/v_connecticutu_rojen_dojencek_velik

Ali je lahko kofein potencialni krivec za »zajčjo ustnico«?

Ali lahko pitje kave privede do rojstva otroka z orofacialnim deformacijami, ali kljub vsemu še ni dovolj dokazov za to tezo?

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/ali_je_lahko_kofein_potencialni_kri

Umirjeno uživanje alkohola pomaga tudi mladim

Raziskava na Harvardu pravi, da imajo tako mlajše kot starejše osebe, ki zmerno uživajo alkohol, nižje tveganje za razvoj bolezni srca.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/umirjeno_uzivanje_alkohola_pomaga_t

Zeleni in črni čaj sta bolj zdrava kot voda

Raziskovalci so sporočili, da je pitje treh ali več skodelic čaja na dan vsaj tako zdravo kot pitje vode.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/zdravo_zivljenje/nasveti/zeleni_in_crni_caj_sta_bolj_zdrava_kot_voda

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!