Iskali ste po nizu

otroci

 

Najdeno 911 zadetkov

Prikaz 39 od 92  strani

Prepoved telesnega kaznovanja otrok

Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve je v predlog Družinskega zakonika, ki je trenutno v javni razpravi, uvrstilo tudi določbo o prepovedi telesnega kaznovanja otrok, ki starše, druge osebe, državne organe, izvajalce javnih služb in nosilce javnih pooblastil zavezuje, da pri skrbi za zagotavljanje otrokove koristi otroka ne smejo izpostavljati nobeni obliki telesnega kaznovanja. Dolžnost varovanja otroka pred telesnim kaznovanjem je izvedena iz 19. člena Konvencije o otrokovih pravicah (KOP), po katerem so države podpisnice z vsemi ustreznimi zakonodajnimi, upravnimi, družbenimi in vzgojnimi ukrepi dolžne otroka zavarovati pred vsemi oblikami telesnega ali duševnega nasilja, poškodb ali zlorab, zanemarjenja ali malomarnega ravnanja, trpinčenja ali izkoriščanja, vštevši spolne zlorabe, medtem ko je pod skrbništvom staršev, zakonitih skrbnikov ali katerekoli druge osebe, ki skrbi zanj.

http://www.bambino.si/dom_in_druzina/starsevske_pravice/ostalo/prepoved_telesnega_kaznovanja_otrok

Restriktivna dieta lahko zniža simptome ADHD

Raziskava na 100 belgijskih in nizozemskih otrocih, starih med štirimi in osmimi leti, je pokazala, da lahko posebna restriktivna dieta zniža simptome motnje pozornosti s hiperaktivnostjo (ADHD), piše The Lancet.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/restriktivna_dieta_lahko_zniza_simp

Klor v bazenu povzroča astmo

Pri otrocih, ki še pred svojim drugim letom starosti plavajo v bazenih, se pogosteje razvijajo simptomi, ki kažejo na bronhitis, astmo in alergije, kaže raziskava belgijskih znanstvenikov.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/klor_v_bazenu_povzroca_astmo

Prehrana očetov in diabetes otrok

Otroke očetov, ki se pogosto prehranjujejo z zelo mastno hrano, pogosteje prizadene diabetes, sugerira raziskava avstralskih znanstvenikov iz University of New South Wales.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/prehrana_ocetov_in_diabetes_otrok

Uvajanje goste prehrane

Otroci, ki so še pred dopolnjenim štirimi meseci starosti prejemali gosto hrano, so imeli štirikrat višje tveganje debelosti pred dopolnjenim tretjim letom starosti, so objavili ameriški znanstveniki.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/novorojencek_in_dojencek/uvajanje_goste_hrane/uvajanje_goste_prehrane

Povezava med infekcijami in alergijami

Nova raziskava sugerira, da otrokova izpostavljenost infekcijam ne nudi zaščite pred alergijami, objavljajo nizozemski znanstveniki iz Univerze Erasmus.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/soloobvezni_otroci/zdravje_in_varnost/povezava_med_infekcijami_in_alergija

Motnja pozornosti in nemirnosti: ADHD

Motnja ADHD (v dobesednem prevodu ta kratica pomeni, da gre za motnje pozornosti in nemirnosti) je med ljudmi pogosto napačno poznana le kot hiperaktivnost. V resnici pa skriva mnogo več. V grobem se razdeli na tri tipe:

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/otrosko_zdravje/motnja_pozornosti_in_nemirnosti_adhd

Uživanje maščob v nosečnosti povezano z višjo telesno težo otroka

Raziskava, v kateri je sodelovalo 1.400 nosečnic je pokazala, da uživanje trans-maščobnih kislin med nosečnostjo, lahko poveča porodno težo pri otroku, piše American Journal of Clinical Nutrition.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/uzivanje_mascob_v_nosecnosti_povez

Migrena pri materi kolike pri dojenčku?

Kolike 2,5 krat pogosteje prizadenejo dojenčke mater, ki imajo migreno, so objavili raziskovalci University of California.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/migrena_pri_materi_kolike_pri_dojen

Omega-3 pomaga razvoju možganov pri zarodku

Uživati hrano, ki vsebuje veliko količino omega-3 maščobnih kislin v pozni nosečnosti, ima pri majhnih otrocih pozitiven vpliv na razvoj njihovih možganov, so objavili ameriški znanstveniki.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnica_in_zdravje/omega3_pomaga_razvoju_mozganov_pri_zarodku

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!