Iskali ste po nizu
prehrana otroka
Najdeno 1030 zadetkov
Prikaz 1 od 103 strani
Prehrana med nosečnostjo lahko spremeni DNK zarodka
Britanska raziskava je pokazala, da lahko prehrana med nosečnostjo spremeni DNK njenega otroka in poveča tveganje za prekomerno telesno težo.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_med_nosecnostjo_lahko_sprPomen prehrane takoj po rojstvu otroka
Prehrana v prvih nekaj tednih življenja ima močan vpliv na razvoj dojenčkovega uma, je pokazala raziskava britanskih zdravnikov.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/novorojencek_in_dojencek/zdravje_in_varnost/pomen_prehrane_takoj_po_rojstvSredozemska prehrana za čile možgane
Raziskava na Rush University v Chicagu sugerira, da je sredozemska prehrana, v starejši starostni dobi, povezana s počasnejšim slabljenjem mentalnih sposobnosti.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/sredozemska_prehrana_za_cile_mozganZdrava prehrana v času nosečnosti
Primerna prehrana med nosečnostjo je eden najpomembnejših prispevkov matere k otrokovemu zdravju. Knjiga izpod peresa vodilne strokovnjakinje za nosečniško prehrano Fione Wilcock nas odreši skrbi nad tem, kaj jesti v tem prelomnem obdobju.
http://www.bambino.si/dom_in_druzina/knjizna_polica/2009-01-07_zalozba_ucila/zdrava_prehrana_v_casu_nosecnostiPrehrana v nosečnosti vplivna na diabetes tip 2
Britanski znanstveniki verjamejo, da so odkrili mehanizem, ki pojasnjuje, zakaj lahko nekakovostna prehrana v nosečnosti, poveča tveganje za razvoj diabetesa pri otrocih.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_v_nosecnosti_vplivna_na_dRazlični načini prehranjevanja pomagajo pri avtizmu: omejevanje prehrambenih alergentov, prehrana brez kvasa, brez glutena in kazeina, ter dodatki k prehrani vitamini A, C, B6, B12, omega-3 maščobne kisline in minerali (magnezij).
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/otrosko_zdravje/avtizem__prehranaPrehrana vpliva na kakovost sperme
Prehrana, bogata z vitaminom B9, zmanjšuje možnost za nastanek neustreznih spermijev, ki lahko pripeljejo do spočetja otrok z genetskimi okvarami.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/mosko_zdravje/prehrana_vpliva_na_kakovost_spermeSredozemska prehrana dobra za artritis
Škotski znanstveniki so ugotovili, da sredozemska prehrana zmanjšuje znake artritisa.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/sredozemska_prehrana_dobra_za_artriBlagodejna sredozemska prehrana
Uživanje sredozemske prehrane med nosečnostjo pri zarodku preprečuje nastanek spine bifide.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/blagodejna_sredozemska_prehranaRaziskava znanstvenikov na Bristol University kaže, da je lahko pogosto grizljanje slanih prigrizkov, čokolade in drugih sladkarij, pri otrocih povezano z blagim znižanjem inteligentnega kvocienta.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/zdrava_prehrana_vpliva_na_iq



