Iskali ste po nizu

prehrana pred nosečnostjo

 

Najdeno 1816 zadetkov

Prikaz 1 od 182  strani

Blagodejna sredozemska prehrana

Uživanje sredozemske prehrane med nosečnostjo pri zarodku preprečuje nastanek spine bifide.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/blagodejna_sredozemska_prehrana

Prehrana med nosečnostjo lahko spremeni DNK zarodka

Britanska raziskava je pokazala, da lahko prehrana med nosečnostjo spremeni DNK njenega otroka in poveča tveganje za prekomerno telesno težo.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_med_nosecnostjo_lahko_spr

Jabolka med nosečnostjo priporočljiva

Rezultati najnovejše študije o nosečnosti razkrivajo, da matere, ki jedo veliko jabolk, zmanjšajo tveganje, da bi otrok zbolel za astmo.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/jabolka_med_nosecnostjo_priporoclji

Zdrava prehrana v času nosečnosti

Primerna prehrana med nosečnostjo je eden najpomembnejših prispevkov matere k otrokovemu zdravju. Knjiga izpod peresa vodilne strokovnjakinje za nosečniško prehrano Fione Wilcock nas odreši skrbi nad tem, kaj jesti v tem prelomnem obdobju.

http://www.bambino.si/dom_in_druzina/knjizna_polica/2009-01-07_zalozba_ucila/zdrava_prehrana_v_casu_nosecnosti

Sredozemska hrana ni samo dobra, tudi zdrava je

Otroci mater, ki so med nosečnostjo jedle sredozemsko hrano, so pozneje v življenju veliko manj podvrženi astmi ali alergijam.

http://www.bambino.si/prehrana_in_recepti/zdrava_prehrana/pravilna_prehrana/sredozemska_hrana_ni_samo_dobra_tudi_zdrava_j

Sredozemska prehrana ščiti pred diabetesom

Sredozemska prehrana, bogata s sadjem, zelenjavo in nenasičenimi maščobami, ščiti organizem pred razvojem diabetesa tipa 2, kaže nova raziskava.

http://www.bambino.si/prehrana_in_recepti/zdrava_prehrana/sredozemska_prehrana_sciti_pred_diabetesom

Sredozemska prehrana za čile možgane

Raziskava na Rush University v Chicagu sugerira, da je sredozemska prehrana, v starejši starostni dobi, povezana s počasnejšim slabljenjem mentalnih sposobnosti.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/sredozemska_prehrana_za_cile_mozgan

Prehrana v nosečnosti vplivna na diabetes tip 2

Britanski znanstveniki verjamejo, da so odkrili mehanizem, ki pojasnjuje, zakaj lahko nekakovostna prehrana v nosečnosti, poveča tveganje za razvoj diabetesa pri otrocih.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_v_nosecnosti_vplivna_na_d

Vse več nosečnic pretirava z dietami

V razvitih evropskih državah je zaznati trend rasti pregoreksije. Nosečnice z dietami in napornimi vajami ogrožajo zdravje lastnega otroka.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnica_in_zdravje/vse_vec_nosecnic_pretirava_z_dietami

Jemanje vitaminov preprečuje prezgodnji porod

Ženske, ki v času spočetja redno jemljejo vitamine, imajo nižje tveganje prezgodnjega poroda, sugerira raziskava na Danskem.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/jemanje_vitaminov_preprecuje_prezg

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!