Iskali ste po nizu

prehrana

 

Najdeno 275 zadetkov

Prikaz 1 od 28  strani

Sredozemska prehrana za čile možgane

Raziskava na Rush University v Chicagu sugerira, da je sredozemska prehrana, v starejši starostni dobi, povezana s počasnejšim slabljenjem mentalnih sposobnosti.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/sredozemska_prehrana_za_cile_mozgan

Prehrana v nosečnosti vplivna na diabetes tip 2

Britanski znanstveniki verjamejo, da so odkrili mehanizem, ki pojasnjuje, zakaj lahko nekakovostna prehrana v nosečnosti, poveča tveganje za razvoj diabetesa pri otrocih.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_v_nosecnosti_vplivna_na_d

Prehrana vpliva na kakovost sperme

Prehrana, bogata z vitaminom B9, zmanjšuje možnost za nastanek neustreznih spermijev, ki lahko pripeljejo do spočetja otrok z genetskimi okvarami.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/mosko_zdravje/prehrana_vpliva_na_kakovost_sperme

Blagodejna sredozemska prehrana

Uživanje sredozemske prehrane med nosečnostjo pri zarodku preprečuje nastanek spine bifide.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/blagodejna_sredozemska_prehrana

Zdrava prehrana vpliva na IQ

Raziskava znanstvenikov na Bristol University kaže, da je lahko pogosto grizljanje slanih prigrizkov, čokolade in drugih sladkarij, pri otrocih povezano z blagim znižanjem inteligentnega kvocienta.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/zdrava_prehrana_vpliva_na_iq

Vegetarijanska prehrana in rak na materničnem vratu

Raziskava v kateri je sodelovalo 60.000 kandidatov je pokazala, da vegetarijanci v manjši meri tvegajo nastanek nekaterih oblik rakavih obolenj, so objavili britanski in novozelandski znanstveniki.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/dobro_pocutje/skrbim_za_zdravje/vegetarijanska_prehrana_in_rak_na_maternicnem_vr

Nezdrava prehrana v nosečnosti lahko škoduje otroku

Ženske, ki v nosečnosti in v času dojenja uživajo nekvalitetno hrano, tvegajo dolgoročne škodljive vplive na zdravje svojih otrok.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/nezdrava_prehrana_v_nosecnosti_lahko_skoduje_ot

Boljša prehrana - kakovostnejši spermiji

Rezultati dveh novih raziskav so pokazali, da lahko prehrana vpliva na kakovost in število spermijev. Prva raziskava kaže, da lahko rdeče meso in moka vplivata na slabšo gibljivost spermijev, hrana bogata s trans maščobnimi kislinami pa lahko vpliva na manjše število spermijev, pravijo v American Society for Reproductive Medicine.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/neplodnost/neplodnost_raziskave_in_novice/boljsa_prehrana__kakovostnejsi_s

Pomen prehrane takoj po rojstvu otroka

Prehrana v prvih nekaj tednih življenja ima močan vpliv na razvoj dojenčkovega uma, je pokazala raziskava britanskih zdravnikov.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/novorojencek_in_dojencek/zdravje_in_varnost/pomen_prehrane_takoj_po_rojstv

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!