Iskali ste po nizu

prehrana

 

Najdeno 275 zadetkov

Prikaz 2 od 28  strani

Sredozemska prehrana ščiti pred diabetesom

Sredozemska prehrana, bogata s sadjem, zelenjavo in nenasičenimi maščobami, ščiti organizem pred razvojem diabetesa tipa 2, kaže nova raziskava.

http://www.bambino.si/prehrana_in_recepti/zdrava_prehrana/sredozemska_prehrana_sciti_pred_diabetesom

Prehrana med nosečnostjo lahko spremeni DNK zarodka

Britanska raziskava je pokazala, da lahko prehrana med nosečnostjo spremeni DNK njenega otroka in poveča tveganje za prekomerno telesno težo.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/prehrana_med_nosecnostjo_lahko_spr

Zdrava prehrana v času nosečnosti

Primerna prehrana med nosečnostjo je eden najpomembnejših prispevkov matere k otrokovemu zdravju. Knjiga izpod peresa vodilne strokovnjakinje za nosečniško prehrano Fione Wilcock nas odreši skrbi nad tem, kaj jesti v tem prelomnem obdobju.

http://www.bambino.si/dom_in_druzina/knjizna_polica/2009-01-07_zalozba_ucila/zdrava_prehrana_v_casu_nosecnosti

Avtizem - prehrana

Različni načini prehranjevanja pomagajo pri avtizmu: omejevanje prehrambenih alergentov, prehrana brez kvasa, brez glutena in kazeina, ter dodatki k prehrani vitamini A, C, B6, B12, omega-3 maščobne kisline in minerali (magnezij).

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/otrosko_zdravje/avtizem__prehrana

Strelec in prehranjevalne navade

Ali planeti s svojim delovanjem resnično vplivajo na naš apetit, naše prehrambene navade in morda celo na vedenje pri mizi? Odgovor je seveda pritrdilen, saj smo vsi del kozmičnega delovanja, narava pa nas je oblikovala po svojih pravilih, zato tudi delujemo na svojstven način, ki ga je mogoče navezati tudi na horoskop oziroma rojstno znamenje posameznika.

http://www.bambino.si/dom/zivljenski_stil/astro_in_horoskop/strelec_in_prehranjevalne_navade

Nepravilna prehrana povečuje nevarnost osteoporoze

Ženske, ki so prepogosto na dieti, in tiste, ki se v mladosti ne prehranjujejo z raznovrstno prehrano, pozneje lahko prej zbolijo za osteoporoze.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/nepravilna_prehrana_povecuje_nevarn

Nove prednosti dojenja

Dojenje že povezujemo z višjo inteligenco pri otrocih, ter zaščito pred kroničnimi boleznimi v kasnejšem življenju, sedaj pa se je pokazalo, da dojenje pomaga pri otrocih razviti pravilne prehrambene navade.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/nove_prednosti_dojenja

Vegetarijanci redkeje obolevajo za rakom

Raziskava, ki so jo izvedli na University of Oxford meni, da lahko vegetarijanska prehrana ščiti pred razvojem raka.

http://www.bambino.si/prehrana_in_recepti/zdrava_prehrana/vegetarijanstvo/vegetarijanci_redkeje_obolevajo_za_rakom

Hitra prehrana povzroča spontani splav

Vedno poudarjamo kako je zdrava prehrana v nosečnosti pomembna za pravilen in zdrav razvoj fetusa. Preveč t.i. 'junkfood' povečuje verjetnost spontanega splava in mrtvorojenega otroka.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/hitra_prehrana_povzroca_spontani_s

Vegetarijanska prehrana za otroke

V tej domiselni kuharski knjigi boste našli več kot 100 okusnih in zdravih receptov s preprostimi sestavinami.

http://www.bambino.si/dom_in_druzina/knjizna_polica/2009-01-07_zalozba_ucila/vegetarijanska_prehrana_za_otroke

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!