Iskali ste po nizu

prehrana

 

Najdeno 275 zadetkov

Prikaz 9 od 28  strani

Kamilični čaj in diabetes

Pri osebah z diabetesom tipa 2 lahko vsakodnevna konzumacija kamiličnega čaja, zmanjša tveganje nevarnih zapletov kot so izguba vida, poškodbe živčevja in ledvic, pravijo rezultati nove raziskave.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/kamilicni_caj_in_diabetes

Danci uvedli davek na nezdravo prehrano

Danska je prva država na svetu, ki je uvedla davek na maščobe, oz. na prehranske izdelke, ki vsebujejo višji odstotek nasičenih maščob.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/danci_uvedli_davek_na_nezdravo_preh

Uvajanje goste prehrane

Otroci, ki so še pred dopolnjenim štirimi meseci starosti prejemali gosto hrano, so imeli štirikrat višje tveganje debelosti pred dopolnjenim tretjim letom starosti, so objavili ameriški znanstveniki.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/novorojencek_in_dojencek/uvajanje_goste_hrane/uvajanje_goste_prehrane

Optimisti živijo dlje, je potrdila raziskava

Optimisti redkeje trpijo za depresijo in živijo dlje, je pokazala raziskava, ki so jo opravili ameriški znanstveniki z univerze Duke.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/zdravo_zivljenje/nasveti/optimisti_zivijo_dlje_je_potrdila_raziskava

Vse več nosečnic pretirava z dietami

V razvitih evropskih državah je zaznati trend rasti pregoreksije. Nosečnice z dietami in napornimi vajami ogrožajo zdravje lastnega otroka.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnica_in_zdravje/vse_vec_nosecnic_pretirava_z_dietami

Z orehi proti raku

Ne samo da povečujejo raven melatonina v krvi, orehi vsebujejo tudi obilico vitamina E, ki pomaga v boju proti raku na dojkah, prostati in raku na pljučih.

http://www.bambino.si/prehrana_in_recepti/zdrava_prehrana/pravilna_prehrana/z_orehi_proti_raku

Prehrana, ki povzroča glavobol

Pomanjkanje encimov v vašem organizmu je lahko razlog, da vas po uživanju določene vrste hrane, preseneti glavobol.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/splosno_zdravje/prehrana_ki_povzroca_glavobol

Spoprimite se s slabostjo v nosečnosti

Vseh povzročiteljev jutranje slabosti v nosečnosti pravzaprav še ne poznamo v tej meri, da bi jih lahko neposredno povezovali z nastankom slabosti. Eden od glavnih »krivcev« je zagotovo sprememba hormonskega razmerja v organizmu nosečnice. Vsebnost progesterona, ki se izloča ob nastanku posteljice in se podvoji vsak drugi dan nosečnosti, v možganih pospešeno stimulira slabost, kar povzroča pospešeno porabo sladkorja v krvi in poveča občutek lakote in slabosti.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/tezave_v_nosecnosti/spoprimite_se_s_slabostjo_v_nosecnosti

Poročeni so debelejši

Če se želite zrediti se poročite. Neka grška raziskava je namreč pokazala, da se poročeni v primerjavi s samskimi ljudmi zredijo dvakrat pogosteje.

http://www.bambino.si/prehrana_in_recepti/hujsanje/napotki_in_nasveti/poroceni_so_debelejsi

Dieta je lahko tudi veliko breme za denarnico

Diete z nizkim vnosom ogljikovih hidratov so zadnje čase zelo priljubljeno, vendar pa zdravniki opozarjajo, da so rezultati kratkoročni.

http://www.bambino.si/prehrana_in_recepti/hujsanje/diete/dieta_je_lahko_tudi_veliko_breme_za_denarnico

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!