Iskali ste po nizu
razvoj otroka po mesecih
Najdeno 1474 zadetkov
Prikaz 1 od 148 strani
Kajenje povzroča spontani splav
Japonska raziskava kaže na dvakrat višje tveganje spontanega splava v prvih treh mesecih nosečnosti, pri nosečnicah kadilkah.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/kajenje_povzroca_spontani_splavDojenje pomembno za razvoj možganov
Raziskava, ki so jo izvedli britanski znanstveniki iz University of Durham je pokazala, da so daljša obdobja nosečnosti in dojenja povezana z rastjo možganov, kar pojasnjuje, zakaj so otroci tako dolgo odvisni od svojih mater.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/dojenje_pomembno_za_razvoj_mozganovPosledice depresij v nosečnosti
Nekatere negativne učinki v zgodnjem razvoju otroka, ki so jih do sedaj pripisovali poporodni depresiji, lahko pripisujemo depresiji matere v nosečnosti.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/posledice_depresij_v_nosecnostiKitajski deček pri osmih mesecih starosti tehta 18,8 kilogramov
Mali kitajski deček je nedvomno najmlajši zelo debel človek na svetu. Pri vsega osmih mesecih starosti tehta 18,8 kilogramov. Starši so zaradi njegove debelosti že poiskali pomoč zdravnikov.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/kitajski_decek_pri_osmih_mesecih_stČe bi v prvih šestih mesecih po porodu, vsaj 90% žensk dojilo svoje otroke, bi v ZDA umrlo 900 otrok manj kot sedaj, piše revija Pediatrics.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/zda_dojenje_resuje_zivljenjaSuhice imajo več možnosti za splav
London - Znanstveniki so dokazali, da imajo ženske, ki so presuhe, več možnosti, da v nosečnosti doživijo splav. Tveganje naj bi bilo pri nižji telesni masi v prvih treh mesecih nosečnosti večje kar za 72 odstotkov. Strokovnjaki so ob tem dodali, da se ženske zapletom lahko izognejo z uživanjem vitaminov ter veliko sveže zelenjave in sadja.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/suhice_imajo_vec_moznosti_za_splavNajpomembnejši razlogi za dojenje
Materino mleko je v prvih šestih mesecih življenja najboljša hrana za otroka. Dojenje pomeni za otroka veliko več kot zgolj uživanje hrane in hranil: bližina in telesni stik krepita njegov občutek zaupanja in čustveno povezanost z materjo. Razkrijmo najpomembnejše razloge za dojenje.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/novorojencek_in_dojencek/dojenje/najpomembnejsi_razlogi_za_dojenjeKdaj mora mati izčrpati mleko?
Materino mleko je najbolj zdrava in najbolj primerna prehrana za dojenčke, ki nudi številne prednosti materi in otroku.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/novorojencek_in_dojencek/dejstva/kdaj_mora_mati_izcrpati_mlekoDiabetes povečuje tveganje za razvoj prirojenih napak
Analiza 401.149 nosečnosti, ki so jo izvedli britanski znanstveniki iz Newcastle University je pokazala, da je tveganje prirojenih napak pri otrocih katere matere imajo diabetes, štirikrat višje.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/diabetes_povecuje_tveganje_za_razvNosečnice na dieti tvegajo zdravje otroka
Ženske, ki so v času nosečnosti držale dieto, tvegajo motnje pri razvoju otroka, odkrivajo znanstveniki.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_novice/nosecnice_na_dieti_tvegajo_zdravje_otroka



