Iskali ste po nizu
seks po operaciji prostate
Najdeno 278 zadetkov
Prikaz 1 od 28 strani
Analni in oralni seks sta za 80% ljudi – seks
Znanstveniki iz Inštituta Kinsey so se pozabavali z definicijo seksa. Zanimalo jih je, kaj je za moške in ženske pravzaprav seks. V raziskavi je sodelovalo 484 moških in žensk, starih med 18-timi in 96-timi leti, piše Abc-news.
http://www.bambino.si/ljubezen_in_spolnost/spolnost/seks/analni_in_oralni_seks_sta_za_80_ljudi__seksKava znižuje tveganje za rak prostate?
Uživanje kave lahko pomaga pri počasnejšemu širjenju že razširjenega raka na prostati, trdijo znanstveniki iz Harvarda.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/kava_znizuje_tveganje_za_rak_prostaRak prostate ni potrebno zdraviti
Nova raziskava je pokazala, da pri večini moških, ki bolehajo za rakom prostate zaradi nizke verjetnosti da bolezen postane agresivna, zdravljenje ni potrebno.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/rak_prostate_ni_potrebno_zdravitiRak prostate nevaren predvsem za debelejše
Znanstveniki so ugotovili, da imajo debeli moški več možnosti, da umrejo zaradi raka na prostati kot moški normalne telesne teže.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/rak_prostate_nevaren_predvsem_za_deTest za recidiv raka na prostati
Znanstveniki iz Northwestern University v ZDA so razvili nov krvni test s katerim je mogoče predvideti ali se bo rak prostate po zdravljenju ponovno pojavil.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/test_za_recidiv_raka_na_prostatiHolesterol povezan z rakom prostate
Moški z nižjo koncentracijo holesterola v krvi, redkeje obolevajo za rakom na prostati.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/holesterol_povezan_z_rakom_prostateRedni seks zmanjšuje možnosti nastanka raka na dojkah pri ženskah in raka prostate pri moških.
http://www.bambino.si/ljubezen_in_spolnost/spolnost/seks/orgazem_zdravi_telo_in_duhaPivo varuje pred rakom prostate
Posebna sestavina piva, ksantohumol, ščiti pred razvojem raka na prostati, so ugotovili strokovnjaki. Slaba novica je, da bi morali spiti 17 piv dnevno.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/zdravo_zivljenje/nasveti/pivo_varuje_pred_rakom_prostateŽenske se raje družijo s prijateljicami kot seksajo, vsaka deseta pa je zagreta za analni seks.
http://www.bambino.si/ljubezen_in_spolnost/extremi/posebnosti/vsaka_tretja_sanja_o_trojckuLondon: uspešno ločili siamska dvojčka
Siamska dvojčka, ki so ju starši poimenovali »mala borca« sta uspešno razdvojena po operaciji, ki so jo izvedli kirurgi vodilne otroške klinike v Londonu.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/london_uspesno_locili_siamska_dvoj



