Iskali ste po nizu
zdravje
Najdeno 839 zadetkov
Prikaz 2 od 84 strani
Znanstveniki z ameriške univerze v Iowi, razvijajo terapevtsko cepivo namenjeno zdravljenju raka na prostati, ki se je po prvih testiranjih pokazalo za učinkovitega.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/zdravljenje_raka_na_prostatiNapredovanje je dobro za žep, vendar slabo za zdravje
Strokovnjaki odkrivajo da zaposleni, ki napredujejo v službi, v povprečju za deset odstotkov pogosteje trpijo za depresijami in stresom.
http://www.bambino.si/dom_in_druzina/druzinske_finance/delo_in_kariera/napredovanje_je_dobro_za_zep_vendar_slabo_za_zdravS širokimi boki in veliko zadnjico proti diabetesu
Maščobne obloge okoli bokov pozitivno vplivajo na zdravje, maščobe okoli pasu pa ravno nasprotno.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/splosno_zdravje/s_sirokimi_boki_in_veliko_zadnjico_proti_diabetesuMamina prehrana je povezana z astmo pri potomcih
Otroci mater, ki so v nosečnosti dnevno uživale arašide, orehe in lešnike, imajo kar za 50% večje možnosti za astmo, trdijo nizozemski znanstveniki.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/predsolski_otrok/dejstva/mamina_prehrana_je_povezana_z_astmo_pri_potomcihNe dovolite, da bi vam uhajanje urina krojilo življenje
Težave z uhajanjem urina ima od 5 do 10 odstotkov populacije, starejše od 35 let.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zensko_zdravje/ne_dovolite_da_bi_vam_uhajanje_urina_krojilo_zivljenAntioksidanti: sadje, zelenjava in čaji
Analiza več kot 100 raziskav, ki so jih izdelali strokovnjaki iz avstralske nacionalnega inštituta za zdravje srca je potrdila, da uživanje sadja, zelenjave in čaja lahko resnično zniža tveganje za razvoj številnih srčnih bolezni.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/antioksidanti_sadje_zelenjava_in_caAmeriški znanstveniki so objavili, da imajo nedonošenčki z nizko porodno težo dvakrat večjo možnost za avtizem.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/raziskava_o_avtizmuKoktajl sadnih sokov za zdravo srce
Mešanice sokov iz grozdja, borovnic, brusnic in črnega ribeza, pozitivno vplivajo na zdravje srca, kaže raziskava francoskih znanstvenikov, ki so jo izvedli na živalih.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/zdravo_zivljenje/nasveti/koktajl_sadnih_sokov_za_zdravo_srceTelevizija nevarna za zdravje otrok
Otroci, ki dan preživijo pred televizijskim sprejemnikom, ali svoj prosti čas zapolnijo z igranjem računalniških iger, nevarno ogrožajo svoje zdravje.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/predsolski_otrok/rast_in_razvoj/televizija_nevarna_za_zdravje_otrokPremalo ali preveč spanja slabo vpliva na zdravje
Premalo, pa tudi preveč spanja ni dobro za zdravje. Kot ugotavlja raziskava, ki so jo opravili v Veliki Britaniji, njene rezultate pa danes objavili v ZDA, lahko premalo ali preveč spanja bistveno poveča tveganje za umrljivost.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/zdravo_zivljenje/nasveti/premalo_ali_prevec_spanja_slabo_vpliva_na_zdravje



