Iskali ste po nizu
zdravje
Najdeno 839 zadetkov
Prikaz 6 od 84 strani
Vadba v nosečnosti lahko povzroči preeklampsijo
Ena od številnih raziskav je razkrila, da vadba v nosečnosti povečuje tveganje nastanka preeklampsije.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/aktivna_nosecnica/vadba_v_nosecnosti_lahko_povzroci_preeklampsijStarši, ki svojim otrokom dovoljujejo kopanje po blatu in uživanje izpadle hrane, jih verjetno ščitijo pred težjimi kardiovaskularnimi boleznimi v odraslih letih, objavljajo ameriški znanstveniki.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/predsolski_otrok/zdravje_in_nega_otroka/sterilnost_otrokom_skodujeLjudje, ki spijo manj kot šest ur imajo v primerjavi s tistimi, ki spijo med 6 in 8 ur, okoli 12% višjo verjetnost prezgodnje smrti, opozarjajo raziskovalci iz University of Warwick.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/spite_vec_kot_sest_ur_dnevnoŽenske, ki vsakodnevno zaužijejo kozarček alkoholne pijače, so boljšega zdravja od vrstnic, ki zaužijejo manj ali več alkohola, je pokazala raziskava na Harvardu.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/kozarcek_za_zdravjeTesnoba v nosečnosti vpliva na zdravje otroka
Otroci mater, ki so se v nosečnosti srečevale z anksioznostjo in stresom, imajo višje tveganje bolj krhkega zdravja v prvem letu življenja, je pokazala nizozemska raziskava.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/tesnoba_v_nosecnosti_vpliva_na_zdrZelenjava, sadje, čokolada in čaj
Analiziranje več kot 100 raziskav, ki so jih izvedli strokovnjaki avstralskega nacionalnega združenja za zdravje srca so potrdile, da je uživanje sadja, zelenjave in čaja v resnici zmanjšajo tveganje za številne bolezni srca.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/zelenjava_sadje_cokolada_in_cajV ZDA je čas poroda v povprečju dve do tri ure daljši kot je bil pred petdesetimi leti, je pokazala raziskava Ameriškega nacionalnega inštituta za zdravje.
http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/porodi_vse_daljsiPacienti izgubljajo zaupanje v svoje zdravnike
Nove raziskave kažejo, da pacienti vse manj zaupajo svojim zdravnikom zaradi česar se podaljšuje čas njihovega zdravljenja.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/pacienti_izgubljajo_zaupanje_v_svojNogometno prvenstvo in zdravje
World Cancer Research Fund (WCRF) opozarja, da prihajajo mnogi največji pokrovitelji svetovnega nogometnega prvenstva iz družb, ki promovirajo hrano in pijačo.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/nogometno_prvenstvo_in_zdravjeČokolada zdravju prijazno živilo
Košček čokolade na dan, priporočljiva je čokolada z visoko vsebnostjo kakava, pomaga pri zniževanju arterijskega krvnega tla in tveganja srčnih bolezni, kaže nemška raziskava.
http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/cokolada_zdravju_prijazno_zivilo



