Iskali ste po nizu

zdravje

 

Najdeno 839 zadetkov

Prikaz 8 od 84  strani

Za bolj zdravo nosečnost

Znanstveniki trdijo, da bi lahko prehranska dopolnila preprečila razvoj pre-eklampsije, ki je ena izmed najpogostejših težav v nosečnosti.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/za_bolj_zdravo_nosecnost

Nevarno prehransko barvilo

Prehransko barvilo Red2G, ki se pojavlja v klobasah in zrezkih iz mletega mesa, naj bi povzročalo raka.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/nevarno_prehransko_barvilo

Skladen zakon koristi zdravju srca

Ljudje, ki uživajo v skladnem in umirjenemu zakonu imajo manj težav z zdravjem srca od ljudi, ki jim zakon pretresata stres in prepiri trdijo ameriški znanstveniki. Trdijo, da bi bilo za njihovo zdravje bolje, če bi ostali sami.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/bolezni/srce_in_ozilje/skladen_zakon_koristi_zdravju_srca

Revizijska komisija zavrnila zahtevek Sanolaborja

Ljubljana - Državna revizijska komisija je zavrnila zahtevek družbe Sanolabor za revizijo pravilnosti ponudbe dobavitelja operacijskih miz Soča oprema, ki ga je po večkrat ponovljenem razpisu končno izbrala razpisna komisija, so danes potrdili na ministrstvu za zdravje. Komisija je svojo odločitev sprejela v ponedeljek, v torek pa so člani komisije dorekli še obrazložitev svoje odločitve.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/zdravo_zivljenje/nasveti/revizijska_komisija_zavrnila_zahtevek_sanolaborja

Alkohol nevarnejši od prepovedanih drog

Britanski znanstveniki so v novi študiji dokazali, da ima uživanje alkohola in tobaka večje posledice za zdravje kot uživanje mehkih drog.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/alkohol_nevarnejsi_od_prepovedanih_

Italijanska regija plačuje IVF postopek do 50-tega leta

Italijanska regija Benečija (Veneto) se je odločila, da bo ženskam poskuse IVF postopka plačevala vse do petdesetega leta starosti, sporočajo italijanski mediji.

http://www.bambino.si/nosecnost_in_starsevstvo/nosecnost/nosecnost_raziskave_in_novice/italijanska_regija_placuje_ivf_pos

Jabolka ščitijo pred možgansko kapjo

Znano je, da je jabolko zdravo živilo. Uživanje večjih količin sadja in zelenjave z belim mesom (jabolka, hruške ali cvetača) ščitijo pred možgansko kapjo, je pokazala raziskava objavljena v reviji Stroke.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/jabolka_scitijo_pred_mozgansko_kapj

Črna čokolada za zdravo srce

Črna čokolada ni samo praznik za čutilo okusa, ampak ima tudi otipljive koristi za zdravje srca, kot npr. zniževanje krvnega tlaka, kaže britanska raziskava objavljena v reviji American Journal of Clinical Nutrition.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/crna_cokolada_za_zdravo_srce_2012-0

Stres na delu povečuje možnosti nastanka možganske kapi

Stres povzročen na delovnem mestu je lahko pri moških pogubno vpliva na njihovo zdravje in poveča verjetnost nastanka možganske kapi, kaže raziskava.

http://www.bambino.si/zdravje_in_pocutje/vase_zdravje/zdravstvene_novice_in_raziskave/stres_na_delu_povecuje_moznosti_nas

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!