Tuesday, May 28, 2024

Naš bioritem je direktno povezan z našimi spalnimi navadami. Z izboljšanjem lastnih spalnih navad lahko povečamo možnosti  za globok in dolg (od sedem do devet ur) spanec. Dober spanec vam bo omogočil številne prednosti za zdravje, ob tem pa se boste še odlično počutili.


Nasveti za kakovosten spanec:

  • Izogibajte se pitju kave in čaja v pozni popoldanskih in večernih urah
  • Opustite kajenje: nikotin je stimulator, ki lahko oteži spanje
  • Vsak večer hodite spati ob isti uri
  • Vgradite stikalo, ki regulira svetlobo. Bolj kot se bliža čas spanja nižja naj bo svetilnost luči. Na ta način simuliramo prehod iz dneva v noč.
  • Izogibajte se večernim fizičnim aktivnostim. Vadba v zgodnejših urah pač pripomore k mirnejšemu spancu.
  • Če ne morete zaspati vstanite, zasenčite luči in delajte nekaj kar vas dolgočasi
  • Alkohol vam lahko pomaga zaspati, vendar vas bo zagotovo ponoči zbudil zaradi žeje ali male potrebe.
  • Dihalne vaje: dihajte globoko in počasi, bolj se osredotočite na abdomen kot prsi
  • Testirajte se na alergije, še posebej, če se ponoči pojavlja želja po določeni hrani
  • Pred spanjem se izogibajte evidenci računov in podobnih poslov
  • Uživajte zeliščne čaje: kamilice, sivka ali zeliščni dodatek materine dušice
  • Če ste budni zaradi stresa nežno masirajte čelo na področju izmed obrvi in roba las
  • Uživajte prehranska dopolnila kot sta magnezij in kalcij
  • Problemi s spanjem pa so lahko znak obstoječe zdravstvene težave (težave s ščitnico in depresija), zato svoje zdravstveno stanje preverite pri zdravniku.
Kategorija:   Nasveti, Novice
Naslednji prispevek

Psevdocieza – namišljena nosečnost

13 junija, 2012 0