zdravje
>
raziskave in novice
Kozarček vina poveča tveganje za nastanek raka
Več kot pijemo, ne glede na to ali govorimo o žganih pijačah, vinu, ali pivu, večje je tveganje za nastanek karcinoma, trdijo znanstveniki.
Piše: bambino.si
Strokovnjaki Angleškega raziskovalnega centra za rak trdijo, da popitje samo ene alkoholne pijače na dan privede do 7.000 novih primerov raka, pri njih največ primerov raka na dojkah.
Več kot pijemo, ne glede na to ali govorimo o žganih pijačah, vinu, ali pivu, večje je tveganje za nastanek karcinoma, trdijo znanstveniki.
Raziskovanja so pokazala, da je alkohol odgovoren za nastanek 13% raka na dojkah, debelem črevesu, jetrih, ustih in grlu. Najnovejša raziskava je bila narejena z namenom odkritja, v kakšni meri lahko pri ženskah umerjeno uživanje alkohola povzroči višje tveganje obolenja za različnimi vrstami karcinoma.
Raziskavo, ki je pripeljala do omenjenih zaključkov, so vodili v obdobju sedmih let.
Sorodni tagi
Sorodni članki
Komentarji
NATISNI
POŠLJI PRIJATELJU