Kozarček za zdravje

J.R., 12.09.2011

Ženske, ki vsakodnevno zaužijejo kozarček alkoholne pijače, so boljšega zdravja od vrstnic, ki zaužijejo manj ali več alkohola, je pokazala raziskava na Harvardu.




img


Raziskovalci iz Harvarda so analizirali informacije zbrane iz velike prospektivne epidemiološke raziskave o zdravju žensk, ki se že trideset let izvaja v ZDA.


Rezultati so pokazali, da imajo ženske v srednjih letih, ki popijejo enoto alkohola dnevno, v primerjavi z abstinentkami za 20% višjo verjetnost boljšega zdravja.


Ženske, ki so omenjeno količino alkohola uživale vsakodnevno pa so imele kar za 50% višjo verjetnost trdnejšega zdravja v starosti.


Rezultati te zanimive raziskave so objavljeni v strokovni reviji PloS Medicine. Avtorji raziskave pa pravijo: »Omenjeni podatki kažejo, da redno in zmerno uživanje alkohola v srednjih letih vpliva na blago izboljšanje splošnega zdravstvenega stanja v starosti.«

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!