Ljubitelji čokolade imajo zdravo srce

J.R., 11.11.2010

Desetletne raziskave izvedene pri 1216 ženskah v tretjem življenjskem obdobju so pokazale, da je pogosto uživanje čokolade povezano z nižjim tveganjem bolezni srca.

img


Avstralski znanstveniki iz Sir Charles Gairdner Hospital so potrdili, da imajo ženske, ki so vsaj enkrat tedensko zaužile čokolado, v povprečju za 35% nižje tveganje hospitalizacij ali smrti zaradi posledic bolezni srca.


Prav tako je opazno 60% nižje tveganje hospitalizacije ali smrti povzročene z zatajitvijo srca.


Raziskovalci poudarjajo, da za preventivni učinek ni potrebno uživanje večje količine čokolade, so zapisali v reviji Archives of Internal Medicine.


Številne raziskave so že dokazale povezavo med uživanjem čokolade in nižjim tveganjem za razvoj vnetnih procesov, ki vodijo k srčnimi boleznimi.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!