Magnezij in diabetes

J.R., 28.09.2010

Raziskava na University of North Carolina predvideva, da vnos zadostnih količin magnezija lahko prepolovi verjetnost razvoja diabetesa tipa 2.

img


Znanstveniki so v reviji Diabetes Care zapisali, da rezultati pojasnjujejo dobro znani pozitiven učinek uživanja proizvodov integralnih žit, ki so bogat vir magnezija.


Po njihovih besedah je vpliv magnezija posledica njegovega vpliva na delovanje nekaterih encimov, ki so ključni za predelavo glukoze v organizmu.


Podatke so zbrali na osnovi 4497 prostovoljcih, ki so bili ob začetku dvajsetletne raziskave stari med 18 in 30 leti, ter niso imeli diabetesa.


Potrdili so, da iamjo ljudje, ki povprečno zaužijejo 200mg magnezija na vsakih 1000 kalorij, v naslednjih dvajsetih letih v povprečju 47% nižjo verjetnost za razvoj diabetesa tip 2.

Oceni članek:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!