Nezdrava prehrana v nosečnosti lahko škoduje otroku
bambino.si, 05.07.2008
Ženske, ki v nosečnosti in v času dojenja uživajo nekvalitetno hrano, tvegajo dolgoročne škodljive vplive na zdravje svojih otrok.

Raziskave na živalih, ki so jih naredili britanski znanstveniki so pokazale, da uživanje maščob in predelane prehrane mesno predelovalne industrije, pri potomcih tudi po adolescenci povzročajo povišano prisotnost maščob v krvi, ter življenjsko pomembnih organov. Povečano tveganje za nastanek diabetesa se pojavlja tudi pri potomcih, ki se prehranjujejo z uravnoteženo prehrano, objavlja Journal of Phisiology.
Že izsledki predhodnih raziskav so pokazali, da v nosečnosti najljubša materina prehrana, pogosto postane tudi najljubša prehrana njihovih otrok.
Številne predhodne raziskave so vzpostavile vzporednico med telesno težo staršev in njihovih otrok.
