Otroci popijejo premalo vode
American Journal of Clinical Nutrition je objavila rezultate raziskave v ZDA, ki kaže, da veliko število otrok dnevno popije precej manj tekočine kot jo priporočajo strokovnjaki.
-
Sporočilo: Koktajl aditivov v živilih za otroke
Ljubljana, 6. april 2010 – Potrošniške organizacij...
-
Skodelica okusnega kakava ogreje in varuje
Kaj je tisto, kar »hrani bogov« daje poln čokoladni...
-
Otroci so premalo fizično aktivni
Spremenjene prehranjevalne navade in pretežno sedeči...
-
Pomembnost zajtrka za otroke
Raziskava, ki so jo izvedli v Združenih državah Amer...
Vsi članki rubrike:
| Država naj bi subvencionirala dijaško prehrano |
