Občasen kozarček vina v nosečnosti ne škodi

J.R., 11.10.2010

Kozarček vina na teden v nosečnosti ne škoduje razvoju ploda, trdijo znanstveniki na University of London. Njihova raziskava namreč kaže, da se pri nosečnicah, ki so popile kozarček vina na teden, ni kazala nikakršna motnja pri razvoju ploda.

img


Pri ženskah, ki v nosečnosti pretiravajo z uživanjem alkohola, se pri otrocih pogosto kažejo tveganje duševnih motenj in motenj pozornosti.
 
Uradna zdravniška priporočila med nosečnostjo prepovedujejo uživanje alkoholnih pijač. Zadnja raziskava v katero je bilo vključenih 11.000 mater kaže, da je občasno pitje majhne količine alkohola (piva in vina) ne škoduje razvoju otroka, piše revija Epidemiology and Community Health.


Matere so bile anketirane v nosečnosti, duševno zdravje otroka pa so preverjali pri devetih mesecih, ter kasneje pri treh in petih letih. Obenem se je ocenjevala tudi razvojna stopnja otrok.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!