Otroci naj hujšajo z vodo

J.R., 09.04.2009

Želite da vaši debeluščki izgubijo nekaj odvečnih kilogramov? Namesto sokova naj pijejo vodo, priporočajo ameriški znanstveniki.

img


Neka ameriška raziskava je pokazala, da se otroci v ZDA, z napitki dnevno oskrbijo z dodatnimi 235 kalorijami. Če se te kalorije izločijo, jih otroci ne bodo nadoknadili z uživanjem hrane, trdijo znanstveniki.


Drugo raziskavo so izvedli na Nizozemskem. Pokazala je, da se otroci lažje odpovejo sladkim napitkom, kot pa čokoladam, bombonom in slanim prigrizkom.


»Dokazali smo, da predstavlja nadomestitev tekočih kalorij z običajno vodo ključno strategijo v boju proti vnašanju prekomernih kalorij in otroški debelosti,« smatra Claire Wang iz Univerze Columbija v New Yorku.


Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!