Otroci popijejo premalo vode
J.R., 28.09.2010
American Journal of Clinical Nutrition je objavila rezultate raziskave v ZDA, ki kaže, da veliko število otrok dnevno popije precej manj tekočine kot jo priporočajo strokovnjaki.

Količina popite tekočine je odvisna od otrokove starosti, vendar manj od priporočene minimalne dnevne količine vode popije kar 40 – 85% dečkov in 46 – 90% deklic.
Znanstveniki opozarjajo, da že blaga dehidracija vpliva na številne fiziološke funkcije, ter povzroča utrujenost, slabost in glavobol.
Nezadostna hidracija pa je povezana s slabljenjem kognitivnih in mentalnih sposobnosti.
V raziskavi je sodelovalo 3978 otrok starih med dvema in devetnajstimi leti. Pokazalo se je, da številni otroci svoje del potrebe po tekočini pokrijejo s sladkimi napitki. Otroci, ki pa se odžejajo z vodo, spijejo mnogo manj sladkih napitkov in pojedo manj t.i. hitre prehrane.
