Otroška agresija zaradi sladkarij

J. R. , 04.12.2009

Otroci, ki vsakodnevno uživajo sladkarije imajo večjo verjetnost, da odrastejo v agresivno osebo, je pokazala raziskava.

img


Raziskava znanstvenikov iz University Cardiffu, v kateri je sodelovalo 17.000 prostovoljcev, je našla povezavo med nasilnim obnašanjem odraslih in uživanjem veliko sladkarij v otroških letih.


Raziskava je pokazala, da se je pri desetletnikih, ki so vsakodnevno uživali velike količine sladkarij, med 29. in 39. letom razvije agresivno nasilno obnašanje.


Okoli 69% nasilnih sodelujočih, je v otroških letih uživalo ogromno sladkarij. Raziskavo je vodila dr. Simon Moore, ki je dejala: »Naše pojasnilo je, da se otroci, ki vsakodnevno uživajo sladkarije, še posebno čokolado, težje naučijo potrpežljivosti. Zaradi pomanjkanja hvaležnosti se lahko pričnejo obnašati impulzivnejše, impulzivnost pa je ozko povezana z delikvenco.«


Dr, Moor je znana psihiatrinja, ki je pred tem delala z mladoletnimi prestopniki. Prav zaradi lastnih izkušenj je mnenja, da lahko z dobro prehrano zmanjšamo agresijo.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!