Pljučni rak in zeleni čaj

J. R. , 15.01.2010

Raziskav na Tajvanu je pokazala, da redno uživanje zelenega čaja lahko nudi določeno stopnjo zaščite pred pljučnim rakom.

img


Podatke za potrebo raziskave so zbrali pri 500 kandidatih (kadilcih in nekadilcih), ki dnevno zaužijejo vsaj skodelico zelenega čaja.


Uživalci zelenega čaja, ki ne kadijo imajo kar petkrat nižje tveganje obolevanja za pljučnim rakom, še posebej velja za tiste, pri katerih je bil prisoten gen IGF1.


Pri kadilcih je bilo redno uživanje zelenega čaja povezano celo z 12 krat nižjim tveganjem za pljučnega raka.


Laboratorijska testiranja so že pokazala, da lahko sestavine zelenega čaja iz skupine polifenolov preprečijo razmnoževanje rakavih celic.


Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!