Polnozrnato žito topi kilograme

bambino.si, 17.02.2009

V lahko prehrano uvrščamo polnozrnata žita in žitne krispije. Če dva dnevna obroka zamenjate z njimi, boste izgubili nekaj odvečnih kilogramov.

img


Najnovejša raziskava o prehrani je odkrila, da je zaužitje dveh obrokov polnozrnatega žita na dan, ključnega pomena za hujšanje, poroča Telegraph.


Osebe, ki so v šestih tednih za zajtrk in večerjo uživale polnozrnato žito, so v tem času izgubile dva kilograma odvečne telesne teže. Raziskava je še odkrila, da osebe, ki zaužijejo različne vrste polnozrnatega žita izgubijo več kilogramov od oseb, ki jedo samo eno vrsto.


Raziskavo, ki je privedla do teh zaključkov so izvedli znanstveniki iz Univerze Oxford Brookes. Nad svojim odkritjem so bili navdušeni, vsaj verjamejo da so korak bližje odgovorom na vprašanje, katera prehrana vpliva na izgubo telesne teže in kakšna je pri kontroli telesne teže vloga zajtrka.


Polnozrnato žito in žitni krispiji se uvršajo v lahko prebavljivo prehrano, vendar vsebujejo veliko količino dietičnih vlaken, folne kisline, železa in cinka, po drugi strani pa vsebujejo zelo majhno količino soli in maščob.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!