Pomen prehrane takoj po rojstvu otroka
bambino.si, 25.02.2008
Prehrana v prvih nekaj tednih življenja ima močan vpliv na razvoj dojenčkovega uma, je pokazala raziskava britanskih zdravnikov.

Spremljali so skupino prezgodaj rojenih otrok in ugotovili, da so tisti otroci, ki so jih nekaj tednov po rojstvu hranili z obogateno mešanico dopolnilne hrane za dojenčke, na kasnejših testih inteligence dosegali boljše rezultate kot tisti otroci, ki niso imeli tovrstne prehrane.
Pozitivne učinke prehrane, obogatene z dodatnimi proteini, maščobami, kalcijem, fosforjem, železom, cinkom in bakrom je mogoče tako opaziti še v najstniškem obdobju.
Že pretekle raziskave so pokazale, da ima prehrana določen vpliv na vedenje, omenjena raziskava pa je prva, ki je pokazala, da lahko prehrana v zgodnjem otroškem obdobju vpliva na strukturo dela možganov, ki je ključen za učenje in spomin.
vir: rtvslo.si
