Prehrana očetov in diabetes otrok

J.R., 26.10.2010

Otroke očetov, ki se pogosto prehranjujejo z zelo mastno hrano, pogosteje prizadene diabetes, sugerira raziskava avstralskih znanstvenikov iz University of New South Wales.

img


Ta raziskava je prva, ki je prehranjevalne navade očetov povezala z zdravjem otrok.


Te rezultate so raziskovalci dobili s spremljanjem živali, piše revija Nature.


Raziskava je potrdila, da imajo otroci predebelih očetov znatno višje tveganje težav povišane koncentracije sladkorja v krvi, ter proizvodnjo inzulina in to kljub temu, da so se držali strogega prehranjevalnega režima.


Znanstveniki verjamejo, da za vzrok ni kriva genetska podlaga, temveč poškodba spermijev, ki jih je povzročila slaba prehrana očetov.


Številne raziskave so pokazale, da povišana telesna teža mater vpliva na šibkejše zdravje otrok.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!