Prehrana vpliva na rak prostate
bambino.si, 08.10.2008
Pogosto uživanje mesa in mlečnih izdelkov lahko poveča možnosti za nastanek raka na prostati, trdijo raziskovalci iz University of Oxford.

Rezultati njihove raziskave so pokazali, da takšna hrana pripelje do povečane prisotnosti hormona z imenom IGF-1, ki vpliva na rast rakavih celic.
IGF-1 je ključen hormon, ki regulira odmrle celice in omogoča odmrtje celic, ki so prišle do konca svojega naravnega življenjskega cikla.
Za potrebe raziskave so analizirali rezultate 12 predhodno izvedenih raziskav, v katerih je sodelovalo 9000 moških.
Pokazalo se je, da je povečana vsebnost hormona IGF-1 povezana s 40% večjim tveganjem obolevanja za rakom na prostati, piše v strokovni reviji Annals of Internal Medicine.
Britanski znanstveniki verjamejo, da pogosto uživanje mesa in mlečnih izdelkov lahko privedeta do 15%-tnega povečanja vsebnosti IGF-1.
