Tuesday, September 17, 2019
[Total: 0    Average: 0/5]

Spanje

Vsako noč dovolj spite, tudi tedaj,ko imate dela čez glavo. Če boste pretiravali z delom, nato pa poskušali nadomestiti počitek on koncu tedna, boste zmotili svoj ustaljeni spalni ritem, zato boste še bolj utrujeni.

Zajtrk

Nikoli ne izpustite .zajtrka Obrok naj vsebuje sveže sadje in zelenjavo, žita, polnovreden kruh, testenine in riž. Omejite uživanje mastnih živil: sir, jajca, rdeče meso, sladkor in sol.

Telesna teža

Preverite ali niste predebeli ali presuhi. Če morate shujšati ali se zrediti, storite to počasi in učinkovito.

Svež zrak

Vsak dan pojdite na svež zrak. Redno poskrbite za razgibavanje, še posebej če narava vašega dela stremi k pretežnemu sedenju.

Krepčilni dremež

Privoščite si krepčilni dremež, če boste čez dan ali med vožnjo zaspani.

Viroze

Če boste žezmerno utrjeni boste tudi bolj dovzetni za različne viroze. Če prebolevate infekcijsko mononukleozo ali gripo,bo trajalo nekaj tednov preden si boste povsem opomogli. Vzemite i čas za okrevanje in se po vrnitvi v službo in šolo ne naprezajte preveč.

Stres

Če je za vaše pregorevanje kriv stres, si vzemite več časa za razvedrilo in sprostitev. Pomagajte si z dihalnimi vajami in vajami za sproščanje mišic
 

Sorodni članki:

 

Komentarji
Kategorija:   Nasveti, Novice
Naslednji prispevek

FLEKS ZA MLADE: Da bodo varno razprli svoja krila

junij 13, 2012 0