Raziskava o prenehanju kajenja v nosečnosti
J.R., 30.03.2009
Nosečnice, ki s kajenjem prenehajo do 15. tedna nosečnosti, tvegajo manj škodljivih posledic za svoje potomce, kaže raziskava iz Nove Zelandije.

Znanstveniki iz University of Auckland so potrdili, da je prenehanje kajenja do petnajstega tedna nosečnosti ozko povezano z manjšimi negativnimi posledicami med nosečnostjo in samim porodom; prerani porod in nižja porodna teža otroka.
Raziskava 2.504 nosečnic je pokazala, da imajo kadilke, ki ne prenehajo s kajenjem, kar trikrat večje možnosti za prezgodnji porod, pri vsakem drugem porodu pa se rodi otrok s prenizko porodno težo, poroča British Medical Journal.
Raziskovalci dodajajo, da pri nosečnicah, ki so prenehale s kajenjem v primerjavi s kadilkami niso zabeležili večjega stresa.
