Ribe varujejo otroke pred alergijami

bambino.si, 25.09.2008

Uvrstitev rib v otrokovo prehrano za 25% znižuje nastanek alergij na koži, je pokazala raziskava na švedskem.

img


Če pred dopolnjenim devetim mesecem otrokove starosti v njegovo prehrano vključite ribe, zmanjšate tveganje za nastanek ekcemov, pravi raziskava švedskih znanstvenikov iz univerze v Göteborgu.


Najpomembnejše kar je pokazala raziskava je, da je potrebno v otrokovo prehrano čimprej vključiti tudi ribe. Ekcem je kronično stanje in doleti 10 do 15% otrok. Pojavi se kot srbež, rdečica, suha koža in luščenje kože. Pogosto se manifestirajo na otrocih, ki so podvrženi alergijami.


Raziskava je pokazala, da ima pri razvoju ekcema ključno vlogo genetsko dedovanje, kar je nasprotno splošnemu mnenju, ki pravi, da ekceme povzročata dojenje in hišni ljubljenčki.


Strokovnjaki verjamejo, da je ključ zmanjšanja možnosti nastanka ekcema utrditi otroško odpornost.

Ocena članka:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!