S čajem in kavo nad bolezni srca
J.R., 22.06.2010
Dnevno uživanje nekaj skodelic kave ali čaja lahko zniža verjetnost razvoja srčnih bolezni, je pokazala 13-letna raziskava na Nizozemskem.

Podatki 40.000 sodelujočih v raziskavi kažejo, da je vsakodnevno uživanje vsaj šestih skodelic čaja ali do štiri skodelice kave, povezano s tretjino nižjim tveganjem razvoja srčnih bolezni.
Journal of the American Heart Association prenaša besede znanstvenikov, ki pravijo, da so za takšen učinek čaja in kave zaslužni antioksidanti iz skupine polifenolov.
Polifenoli privedejo do reduciranja poškodb povzročenih z vnetnimi procesi, ter tako znižujejo verjetnost za razvoj srčnih bolezni.
