S čokolado proti možganski kapi

J. R. , 17.02.2010

Analiza predhodnih raziskav je pokazala, da lahko dnevno uživanje manjših količin čokolade znatno znižajo tveganje za možgansko kap.

img


Prav tako so čokolado povezovali z nižjo verjetnost smrti po utrpeli možganski kapi, so objavili znanstveniki iz University of Toronto.


Revija Neurology piše, da tedensko zaužitje 50g čokolade verjetnost možganske kapi zniža za 22%.


Tedensko uživanje čokolade je tveganje smrti po možganski kapi znižalo za okoli 50%.


Raziskovalci verjamejo, da pozitivni učinek čokolade temelji na protivnetnemu delovanju flavnoidov, sestavine kakavovca, za katere so nekatere raziskave potrdile, da bi lahko imel celo antikancerogeno delovanje.

 

Sorodni članki: 

Oceni članek:

starsstarsstarsstarsstars
mail icon

...Že več kot 10000 vpisanih uporabnikov!