S črnim vinom proti raku na debelem črevesu
24.10.2006
Kot trdijo ameriški znanstveniki, naj bi imeli tisti, ki na teden spijejo najmanj tri kozarce črnega vina, 68 odstotkov manj možnosti, da zbolijo za rakom na debelem črevesu.
Raziskava, ki so jo izvedli na newyorški univerzi in pri kateri je sodelovalo 1.741 prostovoljcev, je pokazala, da pitje belega vina nima takega učinka.
Predtem so raziskave že pokazale, da je pitje črnega vina povezano z zmanjšanjem nevarnosti za levkemijo, raka na prsih in raka prostate.
Raziskovalci so prepričani, da pozitivni učinki črnega vina temeljijo na delovanju resveratrola in drugih antioksidantov iz skupine polifenola.
Raven resveratrola je zaradi razlike v pridelovanju veliko višja v črnem kot v belem vinu.
Vir: RTVSLO
