S kavico do zdravega srca
J.R., 10.05.2010
Vsakodnevno uživanje kave ima pri ljudeh, ki so doživeli srčno kap in pogojem da imajo normalni krvni tlak, pozitiven vpliv na njihovo zdravje.

V raziskavi grških znanstvenikov iz univerze v Harkopiu je sodelovalo 374 pacientov, ki so preživeli srčno kap.
Raziskava je razkrila, da imajo sodelujoči z normalnim krvnim tlakom, ki dnevno zaužijejo skodelico kave, za 88% nižje tveganje ponovnih zdravstvenih težav s srcem.
Pri sodelujočih z visokim krvnim tlakom je redno uživanje kave povečalo tveganje prvih znakov zatajitve srca.
Raziskovalci so mnenja, da vzrok tiči v bioloških aktivnih substancah v kavi, npr. antioksidantov in njihovega vpliva na kardiovaskularni sistem.
